Tjugoåttonde maj

2013-05-28 @ 18:59:04


Tjuvkik från denna eftermiddag, 6:ornas middag!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! Jag har kommenterat tidigare och som alltid så är dina bilder helt fantastiska! Älskar dem och får så mycket tips och idéer!
Jag ska fota en tjej som ska på bal och har du något tips? Vad ska jag tänka på när jag fotar bal? Jag ska fota från början när hon fixar i ordning sig till självaste balen. Tack på förhand!

Svar: Hej! Tack snälla gulliga du! Vad roligt :) Fånga detaljer, helheter. Ta porträtt men även "in action". Jag försöker tänka heldagar och även vissa andra fotograferingar som reportage. Hoppas det går/gick bra. Kram Sanna
Sanna Ek photography

2013-05-29 @ 20:06:44
URL: http://ericatalven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback