Som en lillebror

2011-06-16 @ 14:52:46


Det här är min Andreas. Min fina, fantastiska, bästa vän.
Vi har känt varandra sen vi var små och han smög på mig i buskarna
på andra sidan häcken - vi är nämligen grannar!

I helgen tog han studenten, och jag kunde nog inte vara stoltare, han är som en lillebror.
Inga ord kan beskriva hur bra han egentligen är, eller hur mycket vi vart med om tillsammans.
Äkta vänskap! Höll ett tal på studenten & det var inte många torra ögon efteråt.

Efter en stund kom hans faster fram och frågade; "Menar du det här, Sanna? I så fall är det helt fantastiskt" .
Ja, det gör jag verkligen! Man blir nog aldrig för gammal för att kalla någon "bästis".
It's you, it's you. Med dig kan man skratta och gråta - framför allt vara sig själv!

Jag är så glad att jag har dig i mitt liv, killen som föredrar sitt svartvinbärste med lite mjölk i.
Vi säger det alldeles för sällan, men jag älskar dig av hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback