Konferens i Säfsen

2013-02-04 @ 15:26:16

Landat hemma igen efter fantastiska, inspirerande (nästan obeskrivliga dagar i Säfsen) där jag träffat otroliga människor och känner mig
härligt inspirerad. Som ett poppat popcorn är jag så glad att att få vara en del av Essence Vitae projektet och när det utvecklas.
 
Dagar fyllda med strukturerande, skratt och kärlek, inspiratörer, gråt... goda viner och matbufféer.
Diskussioner, drömmar och fotografering. Säfsen är frihet och avtryck. Jag älskar det. 
Stort tack till alla underbara fotografkollegor, Christer och Tommy!
 

Borta himlans bra men hemma ändå bäst. Hann med ett träningspass på lunchen (inte för beach 2013 men kameraväskan)
Nu ska jag fortsätta redigera lite bilder och packa inför morgondagen. Ska till Torshälla och fotografera två fantastiska företag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback