Lotta på landet

2013-04-01 @ 20:58:00


Några fler bilder från min Linköpingsvisit när jag hälsade på min fantastiska vän och fotokollega Lotta. Hennes blogg är ett mysigt tips! Deras hem var helt fantastiskt - mitt ute på landet. Så skulle jag absolut kunna tänka mig att bo. Lugnt, skönt, vackert... Väldigt fridfullt! Skogspromenaden var inte tokig alls. Mycket prat om LCHF, vin och skratt framför Mia på Grötö (jag kommer nog och hälsar på snart igen). Hann också med att utbyte lite företagsrelaterade tips. Lotta är en stor inspiration att gå sin egen väg, tro på sig själv och göra det som är roligt. Fantastisk människa och fotograf ♥
Här på bild tillsammans med sina fina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback