2brides & London

2012-05-12 @ 15:50:58


Kommande veckan far jag lite "hit & dit". Från solnedgång i Norrtälje till livliga shoppinggator i London!! Lika underbart överallt, chansar jag på.
Börjar som sagt med workshop imorgon (mobilalarm ställt på 04.45!). Otroliga 2brides håller i den och jag ser fram emot att träffa övriga kursdeltagare, arrangörer och se Pensionat Granparken! På tisdag lyfter vårt tjejplan till London för shopping, mat och sevärdigheter... när jag kommer hem är det vernissagevecka också. Det missar ni väl inte? Utställningen på Folkhögskolan, Munktell.
Kommande veckan far jag lite "hit & dit". Från solnedgång i Norrtälje till livliga shoppinggator i London!! Lika underbart överallt, chansar jag på. Börjar som sagt med workshop imorgon, söndag (mobilalarm ställt på 04.45!) Otroliga 2brides håller i den och jag ser fram emot att träffa övriga kursdeltagare, arrangörer och även se Pensionat Granparken! På tisdag lyfter sedan vårt tjejplan till London för
shopping, mat och sevärdigheter...

När jag kommer hem är det vernissagevecka också. Det missar ni väl inte? Utställningen på Folkhögskolan, Munktell.  Hoppas ni alla har en riktigt fin helg, trots regn. "You can´t make a rainbow without a little rain"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback