En helt enkelt bra torsdag

2013-02-07 @ 14:30:00

Bild från Säfsen på fina Helena.

Bra saker händer på en helt vanlig torsdag också: Sovmorgon med pojkvännen (visserligen vaknade vi pigga kl 08.00 men bara möjligheten). Tog mig runt på en promenad i snöyran och skottade snö. Där var dagens motion avklarad. Redigerat bilder från Torshälla Delikatesser och Barfota. Titti och Ella som driver respektive företag är otroligt trevliga och vackra. Megastora canvasförstoringar till två familjer blev också klara för leverans. Jag skrattade till och med åt mig själv när 70x100cm tavlan skulle bäras på och sedan få rum i bilen. Ikväll ska vi iväg med våran kör och sjunga på Stadshotellet. Middags- och mingelunderhållning med trerätters. Jag är peppad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback