Toppenåret 2010

2010-12-30 @ 19:50:02


2010
Firade in det nya decenniet med fina vänner & min stora kärlek, Simon.

Året fortsatte sedan med att jag tog körkort. En obeskrivlig frihet som jag slitigt för & efteråt fanns en stor lycka och stolthet. Det ger möjligheter. Sedan åkte jag till Stockholm och träffade en duktig fotograf (förebilden, vännen, fina Emma) och fotograferade bröllop, och efter det fotograferade jag även mitt första bröllop själv efter toppenpraktik hos bästa Mariah! Du är guld värd!

Gick sista terminen på gymnasiet med allt vad det innebär. Vänner, planering, fotografera bal & studenter, studentkryssning, mösspåtagning med mera. Det gick snabbare än vad man trodde och plötsligt var det Dagen D; Studenten! I min vackra, specialsydda klänning (tack Amanda) stod jag och sjöng om studentens lyckliga dagar. Dagen blev verkligen toppen tack vare min underbara familj & fina vänner!

Sommaren spenderade jag på jobbet, bakom kameran, men också i underbara Falkenberg! Fick några riktigt fina dagar vid havet.

Den riktiga semestern kom i September. Tog med mig pojkvännen och resväskan till Italien! Ett minne för livet. Inspirerande miljöer (kameran gick varm!), fantastisk mat & sällskap + utflykter! Först bodde vi i Opicina, hos några vänner (Tack Annika!), och sedan bodde vi utanför Venedig på ett hotell. Venedig var häftigt! Åkte bland annat en båttur och gick runt inne i staden.

När vi flög hemåt var det många tankar i huvudet. Lycklig efter en underbar tripp så började jag nu även planera en annan resa. Vägen till ett eget företag.

Pappersarbeten, marknadsföring - men framför allt göra det jag tycker om mest; fotografera! Föreviga ett minne föralltid, fånga en personlighet & känsla.  Så registrerades "Sanna Ek photography" och den 13 november var det en officiell öppning! Mitt företag. Nu har jag både tillgång till nyrenoverad, stor & fräsch studio centralt i Eskilstuna på Nygatan 27a men gör även fotograferingar utomhus och hemma hos - vilket jag älskar! Har redan hunnit knyta mängder med kontakter (ser fram emot alla nya möten som 2011 & framtiden kommer ge) & jag vill återigen passa på att tacka alla underbara kunder, kollegor, familj & vänner för 2010. Det har vart så roligt! Så givande & inspirerande.

Lagom när julmaten nu landat är det dags för ett nytt år. Detta kanonår slutar som det började, med människor jag tycker om. Världens bästa. Min familj, mina fina vänner och mitt hjärta, Simon. I år har vi hållt ihop i 5år ♥

2010 gav mig:
- Körkort
- Studenten
- Italienbesök
- Eget företag
.. och massor med kärlek!
TACK!

Kika gärna i kategorierna & se mitt år i bilder! Finns även på Facebook under "Sanna Ek photography".


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

lyckat år! :D

2011-01-05 @ 01:38:58
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback