Bandy VM i Eskilstuna

2009-01-19 @ 11:29:41


Ny vecka, kommer in på den tredje hos Eskilstuna Kuriren & det kan ju inte bli annat än perfekt. I tre dagar så ska jag få prova på att jobba kväll och det ska bli roligt. Blir ju då först och främst sportevangemang. Ikväll ska vi på bandy VM som går här i Eskilstuna, Sverige - Kazakstan! Får lov att ta på mig mycket kläder, för detta kan bli kallt! ;) hoppas på några bra bilder också. Har "pluggat på" spelarna lite så gott det går från sportblad, nyheterna igår och lite på internet..

Kommentarer
Postat av: Lina van der Putten

Jo att ha ett eget företag är jätteroligt, men det är endel jobb med det kan jag ju tala om :P men de är verkligen jätteroligt att få syssla med det man älskar :)

2009-01-19 @ 11:31:06
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Ronja

Va kul att jobba på kuriren, jag har blivit erbjuden jobb där med men ja vill inte skriva krönikor och så så jag vet inte om ja bara ska satsa på att fota :)

2009-01-20 @ 17:11:02
URL: http://ronjagoode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback