FARMOR

2008-09-24 @ 19:34:23

Det blev både alternativ 1 och 2 idag. Följde först med Simon & Robin hem, sen till min lilla farmor. Var sååå välkommen, hon hade saknat mig sa hon. Hon saknade sommaren då jag och Simon kom varje dag, haha, hon är så söt. Skulle hjälpa henne & städa men hon tyckte jag skulle vila mig, jag som "har det så jobbigt i skolan om dagarna". Sen skulle jag komma på helgen så jag skulle få OB tillägg för min städning sa hon ;) haha.

I övrigt så har hennes ena granne en schäfer som farmor dock aldrig "fått äran att hälsa på". Hennes andra granne åkte en timme tidigare till jobbet.

Ps. Hon har gott vitlöksbröd. Och mjölk. Och räkor.

Kommentarer
Postat av: Pim

hjahahahah, vitlöksbröd Sanna ;)

2008-09-24 @ 20:30:37
URL: http://pimpelompen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hon är ju för fin<33333333 Det var superlänge sen jag var där :( förut var det du som aldrig hade tid, nu är det tvärtom.. <3333333

2008-09-24 @ 21:47:57
URL: http://niosekunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback